A vásárlás menete

Termékek kiválasztása
Válaszd ki a kívánt terméket, kattints a „Kosárba rakom” gombra! Ezt minden terméknél tedd meg, amit szeretnél megvásárolni! Ekkor a fenti menüben megjelenik a kosár ikon, illetve a jobb oldalsávban is látod a kosár tartalmát. A kosár tartalma a weboldalt elhagyva sem törlődik, így később is folytathatod a vásárlást.

Megrendelés
A fenti menü jobb sarkában a KOSÁR ikon fölé mozgatva az egeret, a Kosár megtekintése feliratra kattintva megjelennek azok a termékek, amiket kiválasztottál. Itt lehet törölni a nem kívánt terméket vagy módosítani a darabszámot. Módosítás után kattints a „Kosár frissítése” gombra! Ha a kosár tartalma megfelelő, úgy a „Tovább a megrendeléshez” gombbal kezdeményezheted a megrendelést a következő lépések szerint:

1.Válassz szállítási módot!

  • Magyarországon belül a postai szállítás díja megrendelésenként egységesen 1300 Ft.
  • Ha külföldről rendeled meg a terméket e-mailben egy pro forma számlát küldök, mely már tartalmazza a szállítási költségeket is. Kérjük ezen számla alapján fizesd ki a megrendelés ellenértékét!
  • Személyes átvétel e-mailes vagy telefonos egyeztetés után a Budapest, XXII. ker. Ady Endre út 71. sz. alatt Budafokon, Rózsavölgyben, a Pytheas Könyvmanufaktúra boltjában lehetséges.
  • 40.000 Ft összegű megrendelés felett ingyenes postázom neked a megrendelt nyomatokat. (Az eredeti festményekre ez nem vonatkozik.)

2. Válassz fizetési módot!

  • Banki átutalás
    Lehetőség van bankon keresztül, átutalással fizetni. Ezt netbankodon keresztül, vagy a szabvány Átutalási megbízással teheted meg. Mindkét esetben a megerősítő e-mailben kapott számlaszám és vásárlási kód pontos kitöltésére kell odafigyelni. A banki átutalás átfutási ideje 1-2 munkanap, banktól függően, az átutalt összeg jóváírását követően postázom a rendelésedet. Ha a megrendelt termék vételára 1 héten belül nem kerül átutalásra, úgy megkísérlem felvenni veled a kapcsolatot, hogy tisztázzuk a nem fizetés okát. Ha a kapcsolatfelvétel nem sikerül, a megrendelést törlöm és erről e-mailben értesítést kapsz.
  • PayPal
    Fizethetsz PayPal-al is.

4. Add meg személyes adataid!

3. Áttekintés

Egy összesítőt listázunk ki a szállítási és számlázási címekről, a kiválasztott termékekről és az összes (szállítási díjjal megnövelt) költségről. Ha mindent rendben találsz, és elfogadtad a Szolgáltatási feltételeket akkor kattints az „Elküldöm a megrendelést” gombra!

4. Visszaigazolás

Ha elküldted a megrendelést, erről e-mailben azonnal automatikus visszaigazolást kapsz. A vételár számlámra történő megérkezése után postázom a terméket a számlával együtt.

Szállítási határidők

A megrendeléstől, illetve átutalásos fizetés esetén az átutalástól számított általában 4-5 munkanap. Ha adott esetben ettől eltérő határidő lehetséges csak, arról e-mailben értesítést küldök.

Megrendelés követése

Megrendeléseid aktuális állapotát figyelemmel kísérheted a weblapon a Fiókom/Rendelések menüpont alatt.

Elállás

A vásárlót indoklás nélküli elállási jog illeti meg, amit az átvételtől számított nyolc munkanapon belül, e-mailen keresztül fogalmazhat meg. Az elállási jogot csak a megrendelés egészére gyakorolható, azaz a több tételből álló megrendelés esetén a megrendelésben szereplő összes termékre. Elállás esetén a terméke(ke)t az eredeti csomagolásában kell visszaküldeni. Ebben az esetben a NeskeArt köteles a sérülésmentes árucikkért kifizetett vételárat visszatéríteni a vásárlónak legkésőbb az árucikk visszaszolgáltatását követő harminc napon belül. A visszatérítés nem érvényes a szállítási költségekre, és az árucikk visszajuttatásának költségeit is a megrendelőt terhelik. A sértetlen terméket a számlával vagy annak másolatával, saját költségeden küldd vissza a Neske Art címére (Jeneyné Kelemen Ágnes, 1116, Budapest, Ózdi u. 20.), és 30 napon belül visszatérítem  a visszaküldött termék(ek) vételárát. Elállás esetén a vásárlót kizárólag a termék visszaküldésének költsége terheli. Utánvéttel visszaküldött csomagok átvételére nincs lehetőségünk. Abban az esetben, ha a terméket a vevő használatba vette, és nem tudja sérülésmentesen cégünk részére visszajuttatni, nem vállaljuk a termék visszavásárlását.
Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a Ptk-ban és a 49/2003. (VII.30.) GKM rendeletben foglaltak az irányadóak.
Ha a megrendelt árucikk hibás, esetleg a szállítás során megsérült, akkor azt  díjmentesen kicseréljük. Amennyiben a cserére nincs mód, a vásárló választása szerint árengedményt kaphat vagy elállhat a vásárlástól.

Ha a megrendeléssel, szállítással vagy fizetéssel kapcsolatos kérdésed van, kérlek keress e-mailben vagy telefonon:

Kelemen Ágnes

+36 70 627 3600

info@neske.hu